Statistic Blog Kataubaid 2015 !


Hai ,

14juta Viewers | 14juta pageviewers ? itu bukan blog aku. sudah pasti blog HH atau HasrulHassan.com .Di sebabkan entri beliau, aku pun godek-godek la blog aku ni.saja nak tengok ke mana sudah blog aku ini pergi. menjunam kedasar atau sedang mendaki gunug yang tinggi .

setakat ini baru 90 k viewers untuk blog kataubaid.sikit je nak compare to bro HH. sebab aku bukan retis. haha. seronok pulak bila tgk statistic ni, macam-macam benda baru yang aku belajar dan baru tahu.nak kata aku ni noob la sikit. hehe

Hampir 44k viewers dari malaysia , 16k dari United States .cop, aku terkejut bila tgk statistic ni. haha sebab hampir semua entri aku ber bahasa melayu. mungkin juga dia random search kot. tapi banyak jugak la. kalau dari mesir lak 4k je dan baki dari beberapa tempat lain .

alhamdulillah, aku sebenarnya tak pandang pada angka itu semua. sebab aku tau blog aku ni tak kemana sangat pun. tapi aku still usaha dengan semangat sahabat Kelab Blogger Ben Ashaari yang selalu update blog depa. kadang-kadang membuatkan aku rasa " banyaknya idea depa ". hehe . tapi aku still cuba setakat mana mampu.

aku tau, kejayaan depa sekarang, adalah hasil penat lelah depa dulu-dulu.bukan boleh tiba-tiba jadi hebat macam sekarang.jadi, kita yang baru mula ni, kena usaha la. nanti baru Allah kurniakan rezeki untuk kita. betul tak ?


Previous Post Next Post