Blogger Seorang Attention Seekers ?





" kalau satu perkara yang kita tulis ,hendak disampaikan kepada org ramai tapi tk smpai kepada org, baik tak yah tulis " Hanis Zalikha .

Hai ! kali ini aku mulakan entri aku dengan gambar keknis atau lebih di kenali sebagai Hanis Zalikha, blogger,vlogger,pelakon .Persoalannya, KENAPA dia ?

mesti korang nak cakap aku nak gossip2 ni.. haha choii. aku nak cerita ni, tadi aku tgk astro oasis ada satu cerita tu pasal " Entri Jameela " . aku pun mulanya tgk channel lain sbb nampak macam bosan. bila aku comeback  balik ke channel tu, baru aku perasan yg  cerita ni berkaitan dgn blogger. apalagi terus aku dok mencangak dkt depan tv tu. hahaha

dalam cerita tu,dia mengetengah beberapa blogger seperti keknis dan seorang lagi aku tkingt nama dia. dan antara persoalan yg timbul adalah :

Adakah blogger ni seorang yang attention seeker ?

dan jawpan dari kedua2 blogger tersebut adalah ya . dan termasuk aku sekali. hahaha

sebab apa, dalam dunia blogging ni tujuan asal kita adalah untuk menjadi inspirasi kepada pembaca kita .klau tak da org baca, macam mana nak menginspirasi orang .

kalau kita tak share, macam mana orang nak tau. betul tak ?
ada jugak aku amik pendapat blogger lain pasal benda ni. majoriti cakap benda yg sama. sbb kita ni bukan artis, sementara kita bru nak up di laman sosial, kita usaha dulu cari ni. bina figure dan kemudian baru org cari kita.

sbb blogging ni boleh jana pendapatan kalau betul2 berminat.



kawn keknis pun ada yg berhenti kerja dan jadi fulltime blogger. nampak tak kesan jadi blogger.
kalau dah mula tu, cuba bagi habis. hehe.. aku pun baru nak mula balik.yakin rezeki tuhan ^^

assalamualaikum.
Previous Post Next Post