Bila dah suka ..


Assalamualaikum. 

bila dah suka, nak buat macam mana kan.

bila dah minat , siapa pun tak leh halang .

akan ku renangi dan rentasi lautan api pun ku gagahi.

hahaha.. mesti korang ingt kenapa laaa ubai jiwang2 laak nii kan.


bukan jugak yang ini


tapi mengenai minat kita terhadap hobi kita .

bila kita dah suka dengan hobi kita. pasti kita akan salurkan kelebihan kita itu ke tmpt yg sepatutnya.

contohnya, hobi aku menulis. dan aku salurkan hobi itu dengan menulis blog.

maka tak sia-sia la kelebihan kita andai di salurkan ke tmpt yg sepatutnyaa.

eeh.. bukan aku nak cite pasal cinta2 laa..

korang ni memandai je. 

sapa laa yg syok kat aku en.. :P

hehe..

sekian !

p/s : minat korang pulak macam mana ?

Related Posts

There is no other posts in this category.
Previous Post Next Post