Borong Buku di Popular !!


Assalamualaikum ,

semalam lepas shopping en ,

kami p lak beli buku kat Popular .

ni kes nak habis kan boucer buku adik aku la ni .

hehe.. alang2 nak habiskan

aku pun dapat 3 buku lagi.. hehe

antara buku yang aku pilih 



ni tak campuq lagi 2 buku yang aku beli minggu lepas..

fiqh aulawiyat & fiqh perubatan.

harap2 aku sempat habiskan semua buku ni sebelum aku balik mesir nanti ^_^

nanti, kalau aku ingt aku buat review utk buku2 ni k ^^

sekian .

Related Posts

There is no other posts in this category.
Previous Post Next Post