Sambut Raya !!






Assalamualaikum kawan2 !!!

wah2.. dah lama aku tk update blog..rindu lak kat blog nie.. huhu.. ngan korang2..pembaca blog aku yg disukai huhu..

how your raya ?? happy ?? best ?? duit raya dpt bnyk tak ?? aku dpt sikit jerr tahun niee..waa...tp tk pe laa..dah besa kan..tk kesah sgt , yg aku kesah adalah rasa silaturrahim dengan sepupu sepapat ngan pak cik n mak cik aku smua..maknanya dngan family besar laa..maklum laa atuk ngan nenek dah lama pergi menghadap ilahi..tk yah laa tngkap touching2 raya2 cm nie kan..hehe...doakan yg terbaik tuk depa di alam sana..Al-Fatihah..

Aku dah cerita kt korangkan aku raya kt na kan..klau korng tk baca lagi kan...KLIK SINI ..Aku bru je balik dari melaka..teman bapa aku nk g kursus kt sna..kami p ngan family laa..alang2 tu jalan2 skali laa..jlan tepi sgai tp tk nek pun river cruise..hehe.. jlan2..penat jalan2..aku pun pi juga mini malaysia..kt situ bnyak rumah2 tradisio
nal setiap negeri kt msia nih..tp tmpt tu mcm sikit jerr..da umah2 jer..mungkin tk abih lgi kot ..t bila dah siap t bnyak kot info2 yg kita boleh dpt kan..

ok laahh..aku tk mau membebel bnyak sgt..hehe.. korang tgk je laa gmbr2 aku nih k.. huhu..slmt menonton cewahh..hehe.










haahaha..cantikkan melaka..

p/s : korng rajin2 komen blog aku k.. t aku jalan2 blog korng.. hewhew..nk increasekan balik readers blog nihh...huhu..slmt bekerja n bercuti !!

Related Posts

There is no other posts in this category.
Previous Post Next Post