Cerekarama Dendam Kasih Ayah TV3

Cerekarama Dendam Kasih Ayah TV3. Saksikan telefilem Dendam Kasih Ayah arahan Bade Hj. Azmi pada Sabtu, 20 Jun 2020 pukul 10 malam di TV3. Sebenarnya cerekarama ini telah di tayangkan sebelum ini pada 20 Julai 2019.

Kini ia diulang tayang semula untuk tonton rakyat Malaysia. Mingu lepas, kita dah tengok cerekarama Syawal Mencari Cinta. Best tau cerita tu, genre romantik tapi ada komedi sikit dalam penceritaan dia.

Cerekarama Dendam Kasih Ayah TV3

Waktu Tayangan : Sabtu, 20 Jun 2020, 9:00 malam
Saluran Tayangan :  TV3
Senarai Pelakon adalah Izzy Reef, Daniel El Arash, Arash Mohd, Watie Sadali, Dilla Ahmad, Muhammad Adam, Engku Helmy.


Cerekarama Dendam Kasih Ayah TV3


Cerekarama Dendam Kasih Ayah TV3


Dendam dan baran yang dimiliki oleh Amin mendorong dirinya untuk berjumpa ayah kandungnya, Hasyim yang telah lama meninggalkan Amin dan ibunya.  Walaupun setiap bulan dia dan ibunya menerima kiriman wang dan surat, namun Amin tetap marah dengan ayahnya kerana langsung tidak menjenguk mereka sejak kerja di bandar.




Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!


Dendam Amin makin membara apabila ibunya meninggal dunia kerana tekanan perasaan dan mengalami kemurungan memikirkan ayahnya. Berbekalkan surat yang dikirimkan ayahnya, Amin nekad menjejaki ayahnya di bandar dan bertemu dengan Ash, seorang gelandangan .

Amin terkesan dengan cara hidup Ash yang dibuang sejak kecil lagi. Namun Ash sedikit pun tidak pernah berdendam dengan ibu bapa kandungnya. Ego Amin kian goyah.

Cerekarama Dendam Kasih Ayah TV3

Misi mencari ayah Amin diteruskan dan dia berjaya menemui tempat tinggal ayahnya. Terpegun Amin melihat mewahnya kawasan rumah itu. Amin terkedu apabila dapat tahu kebenaran yang diselindungkan selama ini.

Jom kongsikan cerekarama dendam kasaih ayah ini di facebook korang yer!
Terima kasih.


Previous Post Next Post