Cerekarama Mencari Nur Hidayah. Hai korang. Malam ini akan ditayangkan sebuah cerekarama bertajuk mencari nur hidayah. Korang dah tengok tak cerita ni? Mestilah kan. hehe sebabnya cerita ini pernah ditayangkan sebelum ini tau..

Antara pelakon cerekarama mencari nur hidayah ini adalah Beto Kusyairy dan Mustaqim Bahadon tau.

Aku recap balik cerekarama minggu lepas adalah cerekarama aku belum mahu mati. Memang best sebab jalan cerita dia menginsafkan. Gandingan Adi Putra dan Zara Zya memang menjadi untuk minggu lepas.

Cerekarama Mencari Nur Hidayah (TV3)


Agak-agak, cerekarama malam ni best tak? kalau nak tahu, kenalah tengok. hehe

Cerekarama Mencari Nur Hidayah (TV3) 


Waktu Tayangan : Sabtu, 23 November 2019, 9:30 malam
Saluran Tayangan  : Slot Cerekarama TV3
Senarai Pelakon : Beto Kusyairy, Mustaqim Bahadon, Rosnah Johari, Da'i Hakim, Pablo Amirul, Toy Nizam

SINOPSIS 

Jai berjaya melarikan wang RM100 ribu milik ketua kumpulan kongsi gelapnya. Ketika melarikan diri daripada buruan orang-orang Payat, Jai melarikan diri ke dalam sebuah kedai. Payat akhirnya menjumpai Jai di sebuah masjid.

Adakah Jai sudah insaf selepas itu? Haaa, korang kena tengok sampai habis tau.

Full Episod

Disebabkan drama ini pernah ditayangkan sebelum ini, korang boleh layan full episod dekat bawah ni yer.



Selamat menonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post