Episod Akhir Drama Sweet Dreams [ Astro Ria ]

Episod Akhir Drama Sweet Dreams. Malam ini akan ditayangkan episod ke 16 drama kegemaran ramai iatu Sweet dreams. Aku ingat drama ni nak habis dah tapi tak rupanya. hehe Episod terakhir akan ditayangkan pada 3 September 2019..

Mesti ramai yang tak sabar nak tengok kesudahan kisah percintaan Puteri dan juga Qash. Adakah Qash akan mati atau dia akan survive dari penyakitnya itu?

Sama-sama kita saksikan ya..

Episod Akhir Drama Sweet Dreams

- akan dikemaskini kemudian.

Para pelakon lain yang terlibat adalah Mira Filzah, Ben Amir, Nina Juren, Yuna Rahim, Roy Azman, Yusuf Bahrin, Nazs Sally, PU Azman, Didi Astillah, Michael Ang.

Episod Akhir Drama Sweet Dreams

Sinopsis.

Jalan cerita atau sinopsis untuk drama sweet dreams ini adalah mengisahkan tentang Puteri seorang gadis bisu yang diberi gelaran ‘Minah Clumsy’ sejak kecil lagi. Habis semua tiang dan dinding dilanggar, malah banyak kali juga dia jatuh tertonggeng ke dalam longkang.

Bernasib malang atau dia memang punya masalah koordinasi fizikal tidak seimbang. Namun, beberapa siri kejadian malang tiba-tiba berubah dengan kemunculan seorang jejaka misteri yang sering menyelamatkannya.

Qash Adam seorang pelukis selalu mendapat mimpi tentang kejadian buruk yang bakal menimpa. Dia seorang yang mengalami masalah kemurungan kerana masa silamnya. Namun, kemunculan wajah dalam mimpinya meletakkan Qash dalam keadaan keliru.

Qash selalu bermimpi buruk akan melanda pda Puteri. Jadi dia sedaya upaya cuba menyelamatkan puteri. Pada masa yang sama, dia juga keliru dengan apa yang berlaku.

Ending Pertama

Episod 19



Episod 20

- akan dikemaskini kemudian.

Jom follow page admin >> Kataubaid << untuk live streaming.
Tunggu tau malam ni !


Previous Post Next Post