Biodata Fahrin Ahmad Pelakon Drama Sara Sajeeda

Biodata Fahrin Ahmad Pelakon Drama Sara Sajeeda. Aku rasa ramai yang dah kenal dengan Fahrin Ahmad kan. Tapi mungkin tak ramai yang tahu biodata penuh fahrin ni. Jadi kami kongsikan dengan anda di bawah.

Sebenarnya nama Fahrin bukanlah satu nama yang baru dalam dunia seni. Dia telah melibatkan diri dalam pelbagai sudut dalam dunia seni antaranya adalah pelakon, pengacara dan juga model.

BIODATA Fahrin Ahmad

  • Nama penuh bagi pelakon ini adalah Fahrin Bin Ahmad dan lahir pada 9 Mei 1979. Dia kini sudah berkahwin dengan Elena Hani Eleas dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki. Comel tau anak fahrin ni. hehe

Biodata Fahrin Ahmad Pelakon Drama Setelah Cinta Itu Pergi




  • Merupakan anak jadi Johor dan berasal dari Johor Bahru.
  • Fahrin kerap muncul di kaca tv untuk slot-slot drama. Antara drama terkini lakonan beliau adalah Setelah Cinta itu Pergi (2019), Semerah Cinta Humairah (2018), Mencari Kiblat (2018), Tok Adi (2018) dan banyak lagi drama-drama lakonan beliau.
  • Selain berlakon, Fahrin juga merupakan pengacara untuk Rancangan Wanita Hari Ini. Memang seronok bila dapat dengar Fahrin mengacara. 
  • Pada tahun 2018, beliau memasuki senarai calon Anugerah Pelakon TV Lelaki Popular untuk Anugerah Bintang Popular Berita Harian. Namun, belum rezeki untuk dia merangkul anugerah tersebut.

Fahrin Ahmad biodata terkini

Social Media

Facebook : Fb Fahrin Ahmad
Instagram: Ig Fahrin Ahmad
Twitter - https://twitter.com/fahrinahmad_fa

Akhir sekali, Semoga Fahrin Ahmad terus berjaya dalam dunia seni dan terus relevan sampai bila-bila. Rugilah kalau bakatnya tidak dihargai oleh rakyat Malaysia.

September 2019, Fahrin muncul sekali lagi di TV 3 dengan drama sara sajeeda. Dengar kata drama ni gabungan pelakon dari Pakistan dan Malaysia ? Betul ke? haa, kalau nak tahu, kenalah tengok. hehe


Previous Post Next Post