Biodata Mustaqim Bahadon Pelakon Drama Pujaan Hati Kanda. Mustaqim merupakan antara pelakon yang semakin meningkat naik. Namanya kembali segar setiap kali ada drama baru lakonannya di siarkan dikaca tv.

Mustaqim pun pernah membintangi drama tiada arah jodoh kita tau. Drama yang pernah viral satu ketika dahulu.

Sekarang ni, Dia merupakan antara pelakon pujaan hati kanda. Kalau korang tak tahu, watak Kashah/Kasyah, kawan si danny tu.

yang tak berapa nak betul sikit tu. hahaha tapi lawak watak dia ni. aku suka. hehe

Biodata Mustaqim Bahadon Pelakon Drama Pujaan Hati Kanda



Untuk tahun 2018, Mustaqim telah di calonkan untuk anugerah pelakon pembantu terbaik drrama untuk telefilem fatonah azali.

Memang berbakat rupanya dia ni. hehe sebab itulah dia mampu tercalon dalam anugerah tu kan.

Biodata Mustaqim Bahadon


Tarikh Lahir : 1 Mac 1985 (umur 33)
Asal : Kangar, Perlis, Malaysia
Tahun aktif : 2010–kini
Instagram : Ig Mustaqim Bahadon.

Biodata Mustaqim Bahadon


Mungkin ramai yang tak tahu, Mustaqim bahadon merupakan finalis Pencarian Lelaki Maskulin 2008/2009. Patutlah badan dia sado kan. hehe

Harap sangat nama dia akan naik selepas ni. Insyaallah.

1 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post