Type something and hit enter

author photo
By On
Cerekarama Hayat TV 3. Malam ini akan disiarkan sebuah telefilem bertajuk HAYAT untuk slot cerekarama. Kalau korang perasan lah, cerita ni pernah di tayangkan dah sebelum ini.

Seperti biasa, TV3 ulang tayang balik drama-drama dia. hahaha
Jadi tak salah kan kalau nak tengok kali kedua.

Antara barisan pelakon cerekarama Hayat ini adalah terdiri daripada Fezrul Khan, Ayu Raudhah, Fimie Don dan Fikhree Bakar.

Tengok senarai artis pun dah tau, cerita ni cerita lama. hehe

Cerekarama Hayat TV 3

Info Cerekarama Hayat TV3 


Tarikh Tayangan Pertama : Sabtu, 5 November 2016, 9.00 malam
Tarikh Tayangan Kedua : Sabtu, 22.12.2018
Waktu Tayangan : Sabtu, 9 Malam
Saluran Tayangan : TV3

Sinopsis Cerekarama Hayat


Drama ini mengisahkan tentang seorang suami yang kaya. Dia diuji dengan nikmat kekayaan. Dulu dia seorang yang sederhana tetapi sekarang semuanya telah berubah.

Hartanya banyak. Itulah kisah insan bernama Hayat.

Persoalannya sekarang ini adalah bagaimana kesudahan Hayat? Apa yang akan terjadi kepada keluarganya?

Kalau nak tahu, kena tengok cerekarama malam ini.


Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment