Type something and hit enter

author photo
By On
Cerekarama Genesis. Malam ini akan ditayangkan sebuah cerekarama yang bertajuk 'Genesis'. Setiap minggu jalan cerita untuk slot ini mesti memang terbaik. Minggu lepas kita ditayangkan cerekarama cermin kasih yang berjaya meruntn jiwa penonton.

Cerekarama ni kalau tak menginsafkan tu, memang pelik kan. hehe

Tarikh Siaran : 1.12.2018
Masa : 9 Malam
Saluran Tayangan : TV 3

Cerekarama Genesis


Pelakon Cerekarama Genesis


Pelakon Cerekarama Genesis terdiri daripada Dato Jalaluddin Hassan, Aeril Zafril, Miera Liyana, Tash Yong dan ramai lagi tau.

SINOPSIS CEREKARAMA GENESIS


Sinopsis cerekarama Genesis pula adalah mengisahkan tentang lebih kurang 30 tahun yang lampau, Bakhtiar pernah bercinta dengan Zakiah. Apabila mendapati Zakiah telah mengandung dan enggan menggugurkannya, Bakhtiar terus menghilangkan diri.

Kalau korang nak tahu cerita sebenar dan kesudahan cerita ini, korang kena lah tengok cerekarama ini malam nanti.

Selamat menonton.

Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment