Type something and hit enter

author photo
By On
Video Persembahan Noryn Aziz di Pentas Final Gegar Vaganza 2018. Assalamualaikum, hehe disebabkan lambat sangat nak tunggu Astro upload video persembahan juara gegar vaganza 2018, Noryn Aziz ni. aku cari sendiri lah dekat youtube.

hehe

Serius pelik gila dengan astro ni..
Dia boleh buat senyap jer..

Video Persembahan Noryn Aziz di Pentas Final Gegar Vaganza 2018


Orang dok tunggu video persembahan battle Noryn dengan Dia fadila.

Tapi tak keluar-keluar.

Yang tak juara pula yang diuploadnya.

haaihh..

Video Persembahan Noryn Aziz di Pentas Final Gegar Vaganza 2018


Video Persembahan Duet.
Ini jer yang Astro Upload.





Video Battle.





Fuhh meremang bulu roma bila dengan suara noryn dan dia fadila ni. hehe
banyak kali aku ulang dengar. haha

Tak sabar nak tunggu lagu baru dari diorang kan.

Pejam celik-pejam celik, dah nak masuk hari Ahad.
Agak-agaknya hari ahad ni ada apa eh dekat Astro.

tak kan tak ada yang menggantikan Gegar vaganza kot.

hehe

korang rasa ?
jom komen dekat bawah ni.

Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment