Type something and hit enter

author photo
By On
Cerekarama Cermin Kasih. Malam ini akan disiarkan cerekarama bertajuk cermin kasih. Sebenarnya cerita ni dah diulang beberapa kali.

Kali pertama di tayangkan adalah pada tahun 2016. Lama dah kan. hehe

tapi setiap kali ada ulang tayang, mesti ramai yang menangis bila menonton cerekarama hebat ini.

CERMIN KASIH
Tarikh Tayangan Pertama :30 Oktober 2016
Tarikh Tayangan terkini : 24 November 2018
Masa : 9 Malam

Cermin Kasih [TV3]


Saluran : TV3
Senarai Pelakon Cermin kasih : Tiz Zaqyah, Shahiezy Sam, Fazlina Ahmad Daud, Raja Ilya, Sri Nurmannis Norhazman, Alif Hilman, Mak Engku, Adik Luvvna, Fazlina Ahmad Daud, Wilma, Zulkifli Ismail

Sinopsis Cerekarama cermin kasih adalah mengisahkan tentang Marina yang terpaksa berkahwin dengan Amran. Ia adalah permintaan keluarganya. 

Namun begitu Amran seorang pengedar dah. Selepas berkahwin, dia dipaksa untuk menjadi pengedar dadah dan akhirnya dia diberkas oleh pihak polis. 

Amran meninggal dunia selepas ditembak polis. Marina dimasukkan didalam penjara. Selang beberapa ketika, dia disahkan mengandung dan kemudian melahirkan anak yang bernama Maryam.

Disini bermulalah episod suka dan duka apabila terpaksa berpisah dengan anaknya. 
Nak tahu ending dia tak?

kalau nak tau, kena lah tengok cerita cermin kasih ni malam ni. hehe



Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment