Biodata Zamani Kumpulan Slam dan Peserta Gegar Vaganza 2018

Biodata Zamani Gegar Vaganza. Nama Zamani mula menjadi sebutan kembali sejak namanya berada dalam senarai peserta Gegar Vaganza 2018 baru-baru ini. Penuh dengan kejutan, di konsert pertama GV, Zamani sudah berjaya menghuni tangga ke 2 keseluruhan untuk Minggu Pertama.


Biodata Zamani Kumpulan Slam dan Peserta Gegar Vaganza 2018


Terbaru untuk tahun 2023, Zamani Sah menyertai allstar gegar vaganza untuk slot hot seat yang tterdiri daripada 5 orang alumni gv.. Tahniah zamani! semoga dapat buat yang terbaik dan mencabar kejuaraan allstar pula nanti.



Kalau kami katakan, persembahan zamani memang terbaik pasti anda akan setuju dengan kami. Juri pun komen positif mengenai persembahan beliau. Anda mesti nak baca biodata zamani kan. jom kita baca di bawah ini .

Biodata 


Berikut merupakan biodata zamani GV10 yang bakal menyertai barisan juara gv dalam gegar vaganza allstar 2023 nanti.

👉  Nama Penuh : Zamani Bin Ibrahim
👉  Tarikh Lahir : 25 mei 1971
👉  Asal : Selangor
👉  Umur : 47 Tahun


Biodata Zamani Kumpulan Slam dan Peserta Gegar Vaganza 2018




Boleh kata zamani ini masih muda kan. baru sahaja berumur 47 tahun. Mesti lepas ni nama dia naik kembali macam zaman muda-muda dulukan. Sebab itu pentas gegar vaganza ini banyak bantu artis-artis yang terkenal dulu kembali mendapat tempat dalam masyarakat.

Gambar Zamani

Berikut merupakan beberapa gambar zamani yang sangat unik dan menarik.

Biodata Zamani slam

Biodata Zamani


Pada 2015, kita dapat berita yang kurang enak apabila Zamani disahkan positif barang terlarang. Sejak itu, dia terus berusaha untuk melakukan rawatan dan akhirnya pada 2016 dia kembali.

Dan pada thaun 2018, beliau kembali menghiburkan peminat secara serius dengan menyertai gegar vaganza.

Sejarah yang lalu usahlah dikenang...

Penutup


Kita doakan zamani kembali  dengan semangat baru dan pastinya suara yang ada padanya sangat-sangat dirindui oleh peminatnya. Kami juga harap biodata zamani yang kami kongsi ini dapat memberi pengenalan kepada peminat zamani yang baru dan lama. Ayuh sokong zamani dan doakannya dalam keadaan sihat dan terbaik.


Previous Post Next Post