Pelakon Drama Villa Ghazara Tv3

Pelakon Drama Villa Ghazara Tv3. Mulai 17 September 2018 ini, drama baru yang akan menggantikan drama Cinta bukan Kristal adalah drama bertajuk ' Villa Ghazara '. Cerita ini dibintangi oleh pelakon seperti Shukri Yahaya dan Azira Syafinaz. Berikut merupakan beberapa lagi senarai pelakon drama villa ghazara yang akan ditayangkan ini.

PELAKON

- Shukri Yahaya, Azira Shafinaz, Mustapha Kamal, Haleeda Mazlin, Elly Mazlein, Aidil Aziz, Tunku Hanis, Syed Aiman, Hafeez Mikail, Amirul Faqeem, Cik Maggis, Zaryn Min

INFO DRAMA

👉 Tarikh Mula Tayangan : 17 September 2018
👉 Waktu Tayangan : Isnin-Jumaat, 7:00 malam
👉 Saluran Tayangan : TV3


Pelakon Drama Villa Ghazara Tv3


Jom kita baca sinopsis Villa Ghazara di bawah ini.

Sinopsis Drama

Drama villa ghazara ini mengisahkan tentang sebuah villa yang diberi nama hasil gabungan nama sepasangan suami isteri iaitu Ghazaly dan juga Zaharah. Mereka berdua juga merupakan pasangan doktor yang berjaya.

Disebabkan itu, Ghazaly inginkan kesempurnaan kepada anak-anaknya. sehinggakan dia tidak sedar yang dia telah mengongkong anak-anaknya. Oleh itu, Villa Ghazara menjadi sebuah villa yang tersergam indah diluar namun didalamnya tiada kebahagiaan.

Hariz iaitu anak kepada mereka tekad dan lari keluar dari rumah tersebut kerana terlalu dikongkong. selepas 15 tahun dia kembali ke villa terbabit tanpa sebarang kejayaan.

Dr. Ghazaly juga kini mula merancang untuk kehidupan cucunya yang bernama Alia pula. keluarga alia tidak semeriah dulu. Hubungan Adrian dan Sofea tidak sebahagia yang disangka.

Dr Ghazaly meminta Ariana seorang gadis yang mencari kerja untuk mengajar Alia. dari sini, dia bertemu dengan Hariz. rupanya mereka pernah berjumpa sebelum ini, tetapi pengalam buruk diantara mereka berdua membuatkan hubungan mereka tak sebulu.

Apa yang akan jadi kepada kesudahan cerita villa ghazara ini?

Itu, kita kena tengok siarannya di tv3.

Drama Villa Ghazara Tv3

**gambar sumber facebook.


Previous Post Next Post