Type something and hit enter

author photo
By On
Biodata Ahli Kumpulan ELITE Peserta Gegar Vaganza 2018. Kumpulan ELITE merupakan sebuah kumpulan yang pernah mengegarkan industri muzik Malaysia satu ketika dahulu.Ahli kumpulan ELITE terdiri daripada Azza, Shasha dan Linda Rafar. Korang nak tahu biodata setiap dari ahli kumpulan ini tak? kalau nak tahu, jom baca sampai habis.

Sebenarnya ahli kumpulan elite ni ramai, tapi yang masuk bertanding hanya 3 orang sahaja. Antara ahli mereka yang lain seperti Watie Elite, Abby Abadi , Hana dan lain-lain.

Bila dah beredar masa, mesti ada yang mempunyai urusan sendiri untuk diuruskan. Biasalah bila ada yang undur diri dari dunia seni ini kan.

Sepanjang sejarah penubuhan kumpulan Elite ini, mereka telah keluarkan pelbagai genre lagu untuk memenuhi permintaan peminat-peminat mereka. jom kita tengok senarai lagu yang pernah kita dengar sebelum ini.


Senarai Lagu ELITE
Aku Siapa Kau Siapa

Bertuah

Potret Lama

Bila?

Tiada Ku Menduga

Kalau Susah Jadi Senang

Jejaka Pemalu

Asta La Vista

Simfoni Hidupku

Pasti

Lihatlah Dunia

G.I.G

Ada Sesuatu Dalam Dirimu

Trauma

Manisnya Senyumanmu

Tamparan Wanita

Dirinya Dirimu Diriku

Dua Hati


Senarai Album kumpulan Elite

Catwalk (1996)

Tamparan (1998)

Idola (1999)

Merbahaya (2000)


Jom kita berkenalan dengan ahli kumpulan Elite yang akan bersaing bersama peserta gegar vaganza 5 musim ini.

Biodata Ahli Kumpulan ELITE Peserta Gegar Vaganza 2018

BIODATA AHLI KUMPULAN ELITE


LINDA RAFAR.

Nama Penuh : Azlinda Rafar
Kakak kepada Diana Rafar
Asal : Malaysia

AZZA ELITE

Nama Penuh : Nor Azzarima binti Zawari
Asal : Kedah

SASHA SAIDIN

Nama Penuh : Sasha binti Mohd Saidin
Asal : KL
Tarikh Lahir : 20 Disember 1976
Kakak kepada Zain Saidin.

Dengan cara memasuki pertandingan besar seperti Gegar Vaganza mungkin menjadi salah satu tempat untuk mereka kembali merebut tempat dalam dunia seni Malaysia.

Tak di nafikan ramai yang menanti kemunculan mereka setelah sekian lama tidak bernyanyi. Walaupun mereka sering di tonton dalam tv sebagai pelakon,
peminat mungkin merindui suara mereka.

Bagi peminat-peminat ELITE, anda boleh lihat persembahan mereka mulai 30.9.2018 dalam rancangan konsert gegar vaganza musim 5. Tak sabarkan nak tengok mereka beraksi.

Semoga berjaya !

Jom komen dibawah

Comments
2 Comments

2 comments

avatar

ALA aBBY aBADI TAK ADA PULA IKUT SERTA

Click to comment