Type something and hit enter

author photo
By On
Pernah tak anda terlintas nak buat bisnes tudung jenama anda sendiri? Selalu tengok ikon - ikon bisnes saja yang asyik mempromosikan jenama tudung masing-masing sampai anda rasa teringin nak cuba melakukan bisnes tudung. Kalau betul lah anda serius nak buat bisnes tudung ni, anda kena baca entri ini sehingga habis.

TEKNIK LAKUKAN BISNES TUDUNG UNTUK NEWBIE.


Memandangkan anda masih baru, otak pun masih fresh dari perkara-perkara yang berkaitan tudung ni. jadi anda kena mula belajar dari awal dahulu supaya anda faham selok belok bisnes tudung ini dilakukan.


Cara Buat Bisnes Tudung Jenama Sendiri


sejujurnya, saya pun berminat nak buat bisnes tudung ni sendiri, tapi bila terdapat kekangan masa, jadi terpaksalah abaikan buat sementara waktu.

ada yang tanya,

perlu ke buka kedai untuk buat bisnes tudung ini ?

jawapannya tidak perlu. peringkat awal ini anda hanya perlu mempunyai account media sosial sebagai alat dan kedai maya anda untuk mendapatkan jualan. Dari sini anda sudah jimat kos sewa kedai. Anda hanya perlu fokus kepada kos penghantaran sahaja.

Boleh ke buat tudung jenama sendiri ?

Jawapannya boleh ! Caranya adalah anda perlu kenal pasti suplier-suplier tudung yang boleh bekalkan tudung yang berkualiti untuk bisnes anda. dari situ.. anda dapat keluarkan jenama anda sendiri.

Dalam Ebook Rahsia Bisnes Tudung, ada perkongsian mengenai bagaimana anda boleh buat jenama tudung sendiri. Dinyatakan dalam ebook tersebut ada 4 langkah mudah untuk merealisasikan impian anda tersebut .

Berminat?
Dapatkan Di Sini - Ebook Rahsia Bisnes Tudung .

** Dapatkan segera sebelum terlambat. Ebook ini terjual macam goreng pisang panas-panas. kalau lambat, nanti melepas lah anda.

Kalau anda perasan, peluang bisnes ini sangat luas dan mempunyai banyak kelebihan. Antara kelebihan jual tudung adalah :-

1. Sentiasa ada permintaan tinggi.

2.  Modal pun tak banyak, tak sampai ribuan ringgit.

3. Buat kerja di rumah sahaja.

Disebabkan banyak kelebihan ini yang membuatkan saya rasa ingin mencuba sendiri pengalaman menjalani Bisnes tudung dengan mengeluarkan jenama sendiri.

satu pengalaman yang sangat berguna untuk kita. Kalau anda masih takut-takut, apa kata anda belajar dahulu dari pengalaman seorang wanita hebat ini. pengalamannya sangat luas.

Peringkat awal, dia hanya memulakan bisnes tudung dengan menggunakan wang PTPTN sahaja. Anda nak tahu apa yang jadi selepas itu ? dia berjaya mendapat keuntungan sebanyak RM 15,000 dari jualan tudung tersebut.

HEBAT KAN !

Jika dia boleh lakukan, anda juga pasti boleh lakukannya. Ikuti kisah Madihah Mustafha Jutawan Tudung di SINI .

Cara Buat Bisnes Tudung Jenama Sendiri
Ini Feedback pengguna tudung jenama sendiri milik Madihah

Akhir sekali, sebagai penutup. nak mulakan bisnes perlukan ilmu dan pengalaman. kalau kita masih baru, dapatkan pengalaman dari orang yang lebih lama dalam bidang ini. Jangan putus asa dan teruskan usaha. saya harap perkongsian sedikit mengenai cara buat bisnes tudung dengan jenama anda sendiri dapat membantu anda dalam bisnes ini.

sekian .


Bisnes Tudung Jenama Sendiri

Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment