Type something and hit enter

author photo
By On
Hari Sabtu ini (30 /6/2018) , ada tayangan cerekarama bertajuk ' Menantu Nista'. Aku sempat tengok iklan dia dekat tv tadi. memang menguji kesabaran sungguh. sakit hati kite nii sebab drama ni aku nampak macam akan bermain dengan emosi.

PELAKON

Senarai pelakon menantu nista adalah Normah Damanhuri, Sherie Merlis, Emma Maembong dan Syazuwan Hassan.

Powerkan pelakon-pelakon diorang.

Cerekarama Menantu Nista TV3


SINOPSIS

Ini pula sinopsis cerekarama menantu nista yang mengisahkan tentang Nora. seorang ibu kepada sofea dan isteri kepada Fauzi. Nora ini ada masalah dengan ibu mertuanya dan dia memang tak kamcing dengan ibu mertuanya itu.

Sofea pula ingin berkahwin dengan Armin. Rombongan keluarga armin pun ingin masuk minang sofea, namun ia ditolak oleh Nora.

satu hari, Ibu mertuanya jatuh sakit . jadi fauzi membawanya pulang ke rumah, namun nora tak setuju.

lepas tu berlaku lah konflik nora dan mak mertuanya.

nak tahu apa yang berlaku seterusnya ??

Jom layan sedutan menantu nista dekat bawah ini .




Geram kan..

hehe

nak tengok full, boleh tonton esok, jam 9 malam di slot cerekarama.
selamat menonton !

Jom komen dibawah

Comments
1 Comments

1 comments:

Click to comment