Type something and hit enter

author photo
By On
Senarai Pelakon Drama Cinta Fatamorgana . Hai korang !! Semalam telah mula tayangan satu drama baru. Drama yang bertajuk cinta fatamorgana. apa jalan cerita drama ni ? best ke ? jom aku kongsikan. Antara barisan pelakon cerita ini adalah seperti Aeril Zafril, Azar Azmi, Syazuwan Hassan dan Nazeera Sardi.

Nampak nya, drama lakonan aeril ni berturutan lak kan. sebelum ni kan drama zahir tak terucap, aeril pun ada dalam cerita tu. memang best tengok dia berlakon. Ini rezeki dia kan. alhamdulillah .


Senarai Pelakon Drama Cinta Fatamorgana
Pelakon Drama Cinta Fatamorgana

Info berkaitan Drama ini ..


👉 Bil Episod : 27 episod
👉 Tarikh Mula Tayangan : 13 April 2018
👉 Waktu Tayangan : Isnin-Jumaat,7:00 mlm
👉 Saluran : TV3

Barisan Pelakon Drama CINTA FATAMORGANA ..


Shahz Jaszle, Norman Hakim, Faezah Elai, Rusdi Ramli, Emelda Rosmila, Dayana Roza, Asry Azizan, Mak Wan, Linda Rafar

kalau anda perasan, drama cinta fatamorgana ini merupakan drama arahan heykal Hanifah yang merupakan suami kepada faezah Elai. dia pun antara pelakon dalam drama cinta fatamorgana ni.

tapi kalau tengok cerita episod 1 semalam, faezah elai macam bawa watak antagonis sikit. itu yang aku perasan lah. tak tahulah korang perasan ke tidak . hehehe

Beg Tangan anda koyak atau sudah lama ? Jom tengok beg tangan baru dengan harga yang sangat MURAH DAN BERBALOI  !!! tengok dekat SINI .

Gambar Pelakon-Pelakon drama ini ..

Pelakon Drama Cinta Fatamorgana
Aeril Zafrel sebagai peneraju drama cina fatamorgana


Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment