Type something and hit enter

author photo
By On
Hai korang ~~!!  Ehhh ada drama baru lagi lah. korang tahu tak yang Drama Zahir Tak Terucap merupakan drama yang menggantikan cerita tiada arah jodoh kita. Gandingan pelakon-pelakon drama zahir tak terucap adalah seperti Aeril Zafrel, Saharul Ridzwan, Raysha rizrose dan Chacha Maembong. Drama 13 Episod ini telah pun mula bersiaran pada 27 Mac 2018 baru-baru ni tau. korang sempat tengok ke ?


Senarai Pelakon Drama Zahir Tak Terucap

Senarai Pelakon Drama Zahir Tak Terucap


Saharul Ridzwan
Syafiqa Zamriez
Airel Zafrel
Meor Mohd
Saufi Ramli
Chacha Maembong
Annie Ariffin
Farisha Irwayu

Esma Daniel

Idris Mat Diah

Rosnah Johari



Tarikh Mula Tayangan → 27 Mac 2018
Waktu Siaran →Isnin-Jumaat, 7:00 malam
Saluran Siaran → TV3

Untuk sinopsis drama baru ini zahir tak terucap, ia mengisahkan tentang perasaan seorang adik yang terpaksa menjadi pengganti dan menanggung dosa yang dilakukan oleh abangnya. Mereka juga berebut untuk mendapatkan seorang wanita yang sama.

korang nak tahu apa yang berlaku selepas itu ?

baca selanjutnya di sini >> sinopsis zahir tak terucap <<

Gambar Pelakon 


Pelakon Drama Zahir Tak Terucap


Senarai Pelakon Drama Zahir Tak Terucap






1 comments:

avatar

best drama ni. hehe tak sabar tunggu next episod

Click to comment