Type something and hit enter

author photo
By On
Sejak minggu lepas, viral dekat media sosical mengenai gambar anak siti nurhaliza. ramai yang teruja melihat kecomelan bayi yang baru dilahirkan. Hari ini telah genap 7 hari bayi tersebut dilahirkan.

aku pun teringin nak tengok gambar dia macam mana. hehehe
tadi petang , Siti ada kongsikan gambar anaknya dekat instagram.

Ini adalah gambar yang dimuat naik oleh beliau.

Gambar Anak Siti Nurhaliza dan Dato K

** gambar sumber instagram CTDK.

Comelkan..
Semoga esok besar nanti, jadi anak yang solehah ya.

Nama anak siti akan diumumkan malam ini, jadi korang tunggu tau pengumuman yang akan dibuat oleh Dato K di youtube channel mereka.



kemaskini, nama anak siti adalah Siti Aafiyah Binti Khalid.

Teruja tengok gambar anak penyanyi no 1 Malaysia ni. comel sangat.
korang kalau ada ucapan nak bagi dekat siti, boleh komen dekat bawah.

mana tau siti baca ke kan.


2 comments

avatar

Alhamdulillah..syukur...tiada kata yang boleh mentafsir rasa bahagia...moga tumbuh menjadi serikandi agama..tahniah ctdk.

avatar

sedap kan nama anak datuk ct..moga dapat jadi anaksolehah penyejuk dato ct dan datuk K

Click to comment