Type something and hit enter

author photo
By On
Hai~!! Malam ini akan ada satu drama untuk slot cerekarama yang bertajuk drama Aku Nazmi. Drama ini dibarisi pelakon-pelakon cerita aku nazmi adalah seperti Ayda Jebat, Jay Iswazir dan Sheila Rusly. Tak sabar nak tengok drama ni sebabnya jarang dapat tengok sheila rusly berlakon kan. Dia sibuk dibelakang tabir jer. kali ini mesti menarik dan best untuk kita tengok drama ni.

Cerekarama Drama Aku Nazmi


Sinopsis Aku Nazmi ini merupakan drama yang mengisahkan tentang seorang lelaki bernama nazmi. Dia seorang yang kurang upaya. Dia juga meminati seorang gadis bernama ilya yang juga seorang yang bisu.

Nazmi mempunyai perniagaannya sendiri dan dia berhasrat untuk berkahwin dengan ilya. namun ibu kepada ilya tidak membenarkannya.

agak-agak , apa yang akan jadi kepada nazmi ?

jangan lupa tengok drama aku nazmi ini yang akan ditayangkan pada jam 10 malam ini ( 31 Mac 2018 ). Drama ini akan di tayangakn di tv 3 tau. jangan salah channel pulak . hehe. antara pelakon lain yang terlibat adalah Dayana Roza, Fathi Shafie dan Noralbaniah.

Cerekarama Aku Nazmi FULL



Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment