Type something and hit enter

author photo
By On
Biodata Mona Allen

Kalau korang layan drama monalisa, korang akan kenal dengan MONA ALLEN ni. dia yang bawa watak sebagai mona dalam cerita tersebut. Dia juga pernah membintangi beberapa drama sebelum ini antaranya adalah Mr. Donut Karamel dan beberapa drama lain. cuma mungkin kita yang tak perasan kot. Mona Allen ni sebenarnya berdarah kacukan inggeris dan melayu.

Patutlah aku tengok mata dia tak nampak macam mata melayu. ehhh. hehehe nampak macam orang eropah sikit kan. hehe siapa mona ni ? jom baca biodata dia dekat bawah ini .

Biodata Mona Allen


Nama Penuh: Munna Hafiraneza Allen
Nama Artis: Mona Allen
Umur: 33 (2018 )


Sekali tengok mona ni kan, tak nampak macam 33 tahun. kaan. awet muda sungguh..

Gambar Mona Allen


Mona Allen bertudung


Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment