Recents in Beach

Pelakon Drama Papa Nak Menantu TV 3

Pelakon Drama Papa Nak Menantu TV 3. Sebenarnya aku tertarik dengan drama ni tau. nampak macam merapu tapi kelakar pun ada. hehe Kisah ' PAPA NAK MENANTU ' ni dah terang-terang buat kita faham mengenai seorang bapa yang mahukan anaknya berkahwin supaya dia boleh mendapat menantu.

si anak pula, mula-mula kemain degil...
tapi akhirnya dia follow juga..

Pelakon Drama Papa Nak Menantu TV 3

sibuklah dia mencari jodoh.
banyak calon diorang berdua ni jumpa..

setakat ni masih belum bertemu antara satu sama lain.

jadi.

korang rasa

dapat ker ?

itu korang kena layan cerita ni lah...

antara barisan pelakon papa nak menantu ni adalah Hafidz Roshdi, Jaja Iliyes , Aman Graseka, Haliza Misbun, Aedy Ashraf, Cik Manggis dan ramai lagi tau.

korang mesti kena tengok drama ni. sebab best gila.
aku pun kadang-kadang rasa tak tahan nak gelak jerr...

hehehe
selamat menonton tau .

Post a Comment

0 Comments