Type something and hit enter

author photo
By On
Pelakon Drama Papa Nak Menantu TV 3. Sebenarnya aku tertarik dengan drama ni tau. nampak macam merapu tapi kelakar pun ada. hehe Kisah ' PAPA NAK MENANTU ' ni dah terang-terang buat kita faham mengenai seorang bapa yang mahukan anaknya berkahwin supaya dia boleh mendapat menantu.

si anak pula, mula-mula kemain degil...
tapi akhirnya dia follow juga..

Pelakon Drama Papa Nak Menantu TV 3

sibuklah dia mencari jodoh.
banyak calon diorang berdua ni jumpa..

setakat ni masih belum bertemu antara satu sama lain.

jadi.

korang rasa

dapat ker ?

itu korang kena layan cerita ni lah...

antara barisan pelakon papa nak menantu ni adalah Hafidz Roshdi, Jaja Iliyes , Aman Graseka, Haliza Misbun, Aedy Ashraf, Cik Manggis dan ramai lagi tau.

korang mesti kena tengok drama ni. sebab best gila.
aku pun kadang-kadang rasa tak tahan nak gelak jerr...

hehehe
selamat menonton tau .

Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment