Type something and hit enter

author photo
By On
Ost Drama Tiada Arah Jodoh Kita - Kau Takdirku (Siti Nurhaliza) . Hai korang, hari ni aku nak kongsikan dengan korang lagu tema untuk drama tiada arah jodoh kita yang sedang di tayangkan di TV 3. Penyanyi untuk lagu ini adalah Dato Seri Siti Nurhaliza tau.. pertama kali aku dengar lagu kau takdirku ni, terus rasa ni lagu tok ti ni. walaupun mula-mula aku tak tau siapa yang nyanyi..

Aura Tokti memang kuat sampai ke hari ini kan..

Sebelum tu, mungkin boleh kongsikan serba sedikit pasal drama baru ni, ceritanya mengisahkan pasal pengorbanan seorang wanita untuk berkahwin dengan seorang lelaki lain yang merupakan kawan baik kepada kekasihnya.

Ost Drama Tiada Arah Jodoh Kita - Kau Takdirku (Siti Nurhaliza)


mula-mula dia sendiri rasa benda ni kerja gila..

.. tapi akhirnya dia akur juga..
rupanya bakal suaminya itu mempunyai penyakit kanser..

jadi hayatnya tidak lama...
lepas dia meningal dunia, bekas kekasih Afia ( nama perempuan tu ) kembali mahu mendapatkan cinta dia..

tapi abang ipar kepada Afia pula jatuh hati dengan dia.
haaa.. apa kesudahan cerita ini ?

korang kena tengok dekat tv 3 lah yer.. hehehe

Jom aku kongsikan lirik lagu " Kau Takdirku " Nyanyian Dato Seri Siti Nurhaliza ...

( Mula )

Apa yang pernah terbayang sewaktu dulu
mungkinkah inilah takdirku
tiada terfikir oleh ku kehadiranmu
telah merubah seluruh hidupku

bezanya kita bagaikan langit dan bumi
namun akhirnya kitakan serasi

disini telah bermula semua kisah kita
dan akan ku genggam segala janji kita dulu
disini hanya ku pinta kejujuranmu
dan cintai diriku dengan setia
mencipta syurga kita berdua

kelebihanmu dan juga kelemahanku
kita terima seadanya

jua
sempurna kita menyemai cinta nan suci
Indahnya dirimu yang ku miliki

disini telah bermula semua kisah kita
dan akan ku genggam segala janji kita dulu
disini hanya ku pinta kejujuranmu
dan cintai diriku dengan setia
mencipta syurga kita berdua

disini telah bermula semua kisah kita
dan akan ku genggam segala janji kita dulu
disini hanya ku pinta kejujuranmu
dan cintai diriku dengan setia
mencipta syurga kita berdua
Mencipta syurga kita berdua.

(Tamat)

Video Lagu Kau Takdirku 



Aku suka sangat bahagian Chorus dia.
tokti kalau tarik, fuhhh meremang wehh


Click to comment