Sinopsis Kebaya Mek Hwa

Cerekarama Tahun Baru Cina : Sinopsis Kebaya Mek Hwa , malam ni ada cerita baru sempena tahun baru cina tau.apa agaknya jalan cerita ni ya? haa cerita ni pasal apa? 


korang nak tahu. terus kan baca ya. Slot cerekarama minggu ini menampilkan cerita baru untuk tontonan kita semua. 


Barisan Pelakon cerekarama ini yang terdiri dari Pauline Tan, Syazwan Zulkifli dan ramai lagi. Yang paling penting, drama ni juga karya pelakon Legend Sabri Yunus. mesti best punya lah kan. 


Update 2024, cerekarama ini juga akan dulang siarkan di saluran tv 3 sempena tahun baru cina pada hari sabtu 10 februari 2024 ini. korang yang terlepas tu bolh tonton semula nanti ya.


Cerekarama Tahun Baru Cina : Sinopsis Kebaya Mek Hwa

Sinopsis 


Sinopsis telefilem Kebaya Mek Hwa adalah mengisahkan tentang seorang perempuan bernama Mei yang ingin menunaikan hajat ayahnya untuk mencari Mek Hwa.


Klu yang dia ada hanyalah sekeping gambar.

mampukah dia menunaikan hajat ayahnya itu.

korang kena tengok tau malam ni. hehee

INFO CEREKARAMA


Memandangkan ramai yang masih keliru, kami kongsikan Info berkaitan kebaya mek hwa yang sudah ditayangkan beberapa kali di saluran TV3.

👉Waktu Siaran : Sabtu, 17 Februari 2018, 10.00 malam
👉Saluran Siaran: TV3
👉Pengarah : Sabri Yunus
👉Senarai Pelakon : Pauline Tan, Syazwan Zulkifli, Issey Fazlisham, Wan Hanafi Su dan Mat Over.

barisan pelakon pilihan sabri yunus memang tak pernah mengecewakan kita.

adakah karya sabri yunus akan viral lagi seperti sebelum ni? haaa itu korang ken a tengok sendiri. aku rasa cerita ni best. hehehe


KEBAYA MEK HWA ini memang memberi banyak pengajaran kepada penonton terutamanya dalam hidup bermasyarakat majmuk ini perlu saling bertimbang rasa dan saling tolong menolong antara satu sama lain.


Bangsa bukan alasan untuk kita berlaku tidak adil bahkan ia merupakan jambatan untuk kita mengeratkan hubungan dan saling kenal mengenali anara satu sama lain. 


Jangan lupa untuk saksikan cerekarama ini yang ditayangkan di saluran tv3.
Previous Post Next Post