Type something and hit enter

author photo
By On
Tarikh Pembayaran BR1M 2018


Tarikh Pembayaran Bantuan Rakyat 1 Malaysia ( BR1M 2018 ). kejap jer dah masuk tahun 2018 kan. alhamdulillah, masih di panjangkan umur untuk terus beribadah di dunia ni. hari ni kita nak sembang pasal bantuan Rakyat 1 Malaysia untuk tahun baru ni. sebelum tu aku nak tanya , korang dah kemaskini @ update br1m 2018 korang tak masa tahun lepas. aku harap korang dah buatlah, kalau tak , takut tak diproses pulak permohonan korang tu.

BR1M 2018 bujang bila nak masuk ni ? hehehe tak sabar laak..

Tarikh Pembayaran Bantuan Rakyat 1 Malaysia ( BR1M 2018 )


Bila BR1M 2018 dibayar ? ,
Br1m 2018 masuk bila ?

hehehe

mesti korang tertanya-tanya benda ni kan. untuk pengetahuan korang sembua bantuan ini akan mula disalurkan mulai bulan Febuari 2018.

Ada 3 bahagian dan peringkat pembayaran yang korang kena tahu .

👉 Bujang / Individu

RM 450

tarikh pembayaran : bulan Febuari
dibayar sekali gus.

👉 Isi Rumah (pendapatan Rm 3,001 sehingga Rm 4000 )

RM 900

Tarikh pembayaran : Febuari, Jun dan Ogos .
setiap bulan tersebut dibayar RM 300

👉 Isi Rumah (pendapatan RM 3,000 kebawah )

RM1,200

tarikh pembayaran : Debuari, Jun dan Ogos.
setiap bulan dibayar RM 400.

kesimpulannya, korang kena tunggu tarikh yang betul untuk pembayaran BR1M 2018 ni. Nanti bila dah ada berita mengenai tarikh secara khusus untuk bayar bantuan ni, aku update kemudian ya.

.. setakat ni , korang ikut yang aku bagi ni ya.

Tinggal sebulan jer lagi untuk menerima BR1M 2018. pandai-pandai lah korang bajet duit sebelum duit BR1M 2018 masuk. hehe nanti tak masuk, sedih jerr duit habis. hahaha

Silakan share artikel ni untuk panduan semua.

terima kasih .


Jom komen dibawah

Comments
3 Comments

3 comments

avatar

bestnye dapat brim. semoga dapat ringankan belanja 😊

Click to comment