Type something and hit enter

author photo
By On
Kedai Menjual Kelengkapan Umrah di Pulau Pinang, aku selalu tertanya-tanya ada ke kedai ni dekat pulau pinang. jawapannya mesti lah ada kan. kedai jual ihram , telekong dan kelengkapan umrah serta haji di penang ni tak berapa banyak....aku pun ada kesukaran nak beli barang umrah ni. jadi aku ada jumpa satu kedai yang korang boleh dapatkan barangan umrah di sana !!!

kedai kelengkapan haji dan umrah ini adalah merupakan kedai untuk kita membeli barang keperluan untuk di bawah ke tanah suci. jadi ... memang perlu lah kita tahu lokasinya sebab nak mudahkan kita mencari barang keperluan tersebut...

Kedai Menjual Kelengkapan Umrah di Pulau Pinang

*gambar sumber... google

Dimana Kedai Menjual Kelengkapan Umrah di Pulau Pinang ?


...jawapannya adalah di tabung haji pulau pinang. Tabung haji ini terletak di banda bayan lepas. kalau hangpa tak tau, pakai waze jer lah.

masuk ikut pintu utama dan kemudian ke tabung haji yang hangpa selalu simpan duit tu. haaa. dekat luar, bahagian lobi ada satu kedai jual kelengkapan haji dan umrah. aku jumpa kedai ni ja rasanya ada dekat bahagian pulau.

dia macam kedai kecil jer di tepi lobi tu..

kedai yang lain kebanyakkan jual jubah jer.
telekung jer

yang lain kena cari dekat tempat lain.

tapi dekat kedai ni ada semua.
jadi senanglah nak cari barang kan.

tak payah pi seberang dah.

waktu operasi adalah....
... setiap hari isnin sampai jumaat .
waktu pejabat sahaja.

hari sabtu dan ahad,
setakat yang di maklumkan ,
kedai TUTUP

baca juga : cara transfer duit tabung haji ke maybank secara online.

untuk lokasi lain yang orang cakap ada jual kelengkapan umrah adalah di MYDIN, Kedai wahab dekat dengan sunway mall dan beberapa kedai di kawasan kepala batas.

kalau hangpa orang seberang, boleh ja pi belah sana kan.
nak masuk pulau ni sat gi kena bayaq tol pula kan. hehehe

aku kongsian lokasi ni sebabnya adalah untuk memudahkan orang pulau untuk beli kelengkapan umrah. mungkin ada yang last minit barulah rasa ada barang tak lengkap bagai.. hehehe boleh lah cari dekat sana kan.

semoga perkongsian aku kali ini bermanfaat untuk kita semua.

Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment