Kisah Misteri : " RNR Dah Tutup Tapi Orang Luar Masih Makan Disitu "

Kisah Misteri Rnr Lengong Berhantu . Ini kisah misteri yang menjadi "viral " sekarang ni. banyak laporan di media yang mengetengahkan cerita seram mengenai sebuah Rnr yang ditutup tetapi masih ada yang singgah makan di situ .

persoalannya mereka makan apa ?
Rnr mana yang berhantu tu ?

Rnr Lengong yang terletak di sebelum jambatan Raja Muda Nazrin Shah di lebuhraya Kuala Kangsar- Grik ini mempunyai kisah misteri tersendiri. sebenarnya RNR ni dibina agak tinggi sebab nak bagi pengunjung menikmati keindahan tasik raban yang sungguh cantik .

Kisah Misteri Rnr Lengong Berhantu



Menurut pihak berkuasa Hentian Rehat dan rawat ini telah ditutup sejak tahun 2010 kerana kekurangan pengunjung namun terdapat cerita misteri melibatkan rnr ini. Antaranya adalah terdapat cerita, orang ramai singgah makan di hentian ini sedangkan ia sudah ditutup.

Menurut orang kampung, mereka tak pernah nampak benda tersebut berlaku. selalunya orang luar yang menggunakan laluan itu ja yang nampak...

namun peristiwa pelik tidak berhenti di situ sahaja, ada ketika mereka akan nampak seorang perempuan di laluan tersebut. adakala dia hanya diamkan diri sahaja dan ada kala kita akan nampak dia terbang merentasi jambatan tersebut.

Kisah Misteri Rnr tasik raban Berhantu

**gambar dari google map .

Artikel Berkaitan :

# Masih Ada Pengunjung ?

# Ada Yang berhenti Makan .

# Pernah dengar Orang bercakap .


ini bergantung sama ada dia mahu menunjukkan diri atau tidak.

ada penduduk kampung berkata, selalunya kawasan tersebut sering berlaku kemalangan. mereka juga kata selang dua atau 3 hari lepas kemalangan tersebut, pasti akan nampak seorang wanita di tepi jalan tersebut macam yang diterangkan sebelum ni .

siapakan dia ?

penduduk kampung yang pernah nampak " benda " tersebut mengatakan muka nya amatlah buruk.

kita juga dinasihatkan agar tidak melalui kawasan tersebut selepas pukul 12 tengah malam. kalau " rezeki " korang, boleh lah jumpa dia. hehehe

kalau korang guna lebuh raya kuala kangsar - grik tu hati-hati lah yer.. takut ada benda ikut pula. jangan singgah berhenti dekat RNR lenggong tau .

ini lah kisah misteri rnr tasik raban yang viral baru-baru ni. serius weh. seram bila baca, korang pernah ke lalu sini ? jom komen dibawah.

1 ulasan:

  1. seram gak baca semalam, adehh, seriau klu kne macam ni

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.