Senarai Pelakon Drama Dekatkan Jarak Kita ( TV3 )


Pelakon Drama Dekatkan Jarak Kita ( TV3 )

Senarai Pelakon Drama Dekatkan Jarak Kita.


Drama dekatkan jarak kita ini merupakan drama adaptasi dari novel dekatkan jarak kita karya Syu Ariani tau.  Pelakon utama dalam drama ni adalah Syafiq Kyle dengan Ayda Jebat... hehe jarang tengok gandingan dua ni kan.

Pelakon Drama Dekatkan Jarak Kita

Syafiq Kyle ( Tashriq ), Ayda Jebat ( Alyssa Sofea ) , Azhan Rani (  Kamil ) , Catriona Ross sebagai Ummi Khadijah, Wan Sharmila sebagai Riana, Nadia Brian, Riena Diana sebagai sofiya , Emma Akma, Aishah Atan

Info Berkaitan drama ni.

Jumlah Episod: 15 episod
Waktu Tayangan : Isnin hingga  rabu, 10 malam
Tarikh Mula Tayangan : 21 November 2017
Saluran Tayangan : TV3

Sinopsis Drama dekatkan jarak kita adalah berkisar mengenai seorang perempuan yang menyamar menjadi orang lain semata-mata wasiat. alyssa terpaksa menyamar menjadi sofiya selepas diminta oleh rakannya itu.

Sofiya merupakan seorang adik kepada Tashriq lakonan syafiq kyle yang terpisah sejak dari kecil lagi. pertemuan ini bertukar menjadi tragedi apabila perasaan cinta mula menjelma.

Drama Dekatkan Jarak Kita

mampukan alyssa menceritakan peristiwa sebenar kepada tashriq, atau dia akan sentiasa menjadi adik kepada tashriq sebagai penyamar sofiya atau ada plot twist nanti ?

jangan lupa tengok drama ini dekat tv 3 ya. tak sabar nak tengok drama arahan azman yahya dan shiela rusli ni tau. pelakon dekatkan jarak kita ni pun best kan. selamat menonton

Previous Post Next Post