Sara Ali Pelakon Drama Saka Sisters

26 Oktober 2017


Sara Ali Pelakon


Sara Ali merupakan yang memulakan kariernya sebagai pelakon dan terbaru dia juga telah melibatkan diri sebagai pengarah. Drama terbaru lakonan dia adalah Saka sisters. sebelum tu jom baca biodata sara ali yang aku kongsikan di bawah .

Biodata Sara Ali :

Nama Penuh : Siti Sarah Hairi Ali
Asal : Batu Pahat, Johor Negeri Johor
Malaysia
Pelakon
Instagram : https://www.instagram.com/sararitory/

Sebelum ni sara ali dah pernah pakai tudung, tapi dia buka balik. mungkin ada sebab tersendiri kan. kita doakan yang baik-baik saja lah yer.

Aku suka tengok lakonan sara ni sebabnya dia lain dari lain. hahaha aku suka dengar style dia cakap. rileks dan santai jer kan.

antara drama lakonannya adalah Rubber Band, Satu Hari, Wasiat dan banyak lagi . Sara Ali juga membintangi filem tempatan. contohnya Kami histeria, Songlap dan Upin dan Ipin tau. terbaru dia membintangi drama arahan KRU Studio iaitu drama saka sisters yang di tayangkan di Astro Maya HD .

Korang dah tengok ke drama tu ? semalam 25 oktober baru mula di tayangkan.

apa-apa pun, kita doakan si sara ali ini berjaya dalam kerjayanya sekarang dan akan datang. hehe bye !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .