Biodata Ringkas Nabila Huda Pelakon dan Pengacara

21 Oktober 2017

Hai korang. Dah tengok filem tombiruo? Drama mr hijab? Dendam aurora ? Semua cerita ni ada Nabila Huda.hehehe dia juga di kenali sebagai anak amysearch ini semakin murah rezeki dia.

Bayangkan dalam satu masa , ada 3 cerita yang ada muka dia. Hehehe bakat dia ada kualiti sebab tu orang suka dekat dia. Biodata Nabila Huda ada di bawah ni ya. Sekarang ni bakat macam dia ni dah tak ramai kan. Mungkin nanti di masa depan ada kot.

biodata Nabila huda


Biodata Ringkas Nabila Huda Pelakon dan Pengacara


Nama Penuh : Nabila Huda Binti Suhaimi Abdul Rahman
Tarikh Lahir :  2 Disember 1984
Asal : Kuala Lumpur
Drama Terkini  Akulah Balqis ,Ariana Rose Dan lain-lain
FILEM : Akhirat , Bohsia dan lain-lain.
Instagram : https://www.instagram.com/kupu_kupu/

Nabila yang juga menjadi pengacara untuk Anugerah Planet Muzik 2017 baru ni. tak nampak kekok sangat bila dia jadi pengacara.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .