Biodata Bell Ngasri Pelakon Drama Muzium Misteri

Biodata Bell Ngasri Pelakon Drama Muzium Misteri
Biodata Bell Ngasri Pelakon Drama Muzium Misteri

Hai korang, kali ini aku nak kongsikan mengenai Bell Ngasri yang merupakan seorang pelakon terkenal. Mungkin ramai yang nak tahu biodata beliau. nanti aku kongsikan dibawah ya. Bagi kita yang membesar daari tahun 90 an mesti kita kenal dengan bell kan. Selain dia, ada lagi dua adik beradik ngasri dalam dunia seni tanah air. tetapi mereka dah kurang aktif berbanding bell. Bakat dia dalam dunia seni sentiasa menjadi bualan ramai.


Rezeki bell dalam dunia seni memang tak pernah putus. selain dari drama, dia juga pernah masuk superspontan, jadi parody di Meletop dan banyak lagi. Bagi yang nak kenal dengan bell , korang boleh baca biodata bell ngasri pelakon drama muzium misteri seperti di bawah .

Biodata Bell Ngasri Pelakon Drama Muzium Misteri


Disebabkan ramai yang tanya mengenai BELL NGASRI jadi aku pun carilah dalam internet ni maklumat yang ada untuk korang. selamat membaca .

Nama Penuh : Ngasrizal Bin Ngasri
Nama Artis : Bell Ngasri
Umur :37
Asal : 30 september 1980
Tarikh lahir : Negeri Sembilan


Instagram : https://www.instagram.com/bellngasri/?hl=en

Gambar Bell Ngasri 

Biodata Bell Ngasri Pelakon Drama Muzium Misteri
Biodata Bell Ngasri Pelakon Drama Muzium Misteri


Sekarang dah kenallah kan. hehe aku harap perkongsian aku mengenai Biodata Bell Ngasri Pelakon Drama Muzium Misteri ini menjawab persoalan korang mengenai bell. kita doakan dia murah rezeki dan terus kekal dalam dunia seni kita.

1 ulasan:

  1. Bell ni ai suka lagi watak dia yang serious daripada jadi pelawak.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.