Mulakan Pagi Anda Dengan Senyuman

Assalamualaikum, apa khabar hari ni. dari semalam aku tak update entri apa pun sebab ada masalah laptop sikit , jadinya aku kosongkan hari semalam. hari ni kita on balik ya. kita sama - sama mulakan hari kita hari ini dengan senyuman yang paling manis. Senyum adalah satu anugerah Allah kepada kita. 

Kerana senyum, kita jadi selesa dengan orang lain. kerana senyum, orang lebih mudah nak dekatkan diri kepada kita.

Mulakan Pagi Anda Dengan Senyuman
Mulakan Pagi Anda Dengan Senyuman

Slogan ' Mulakan Pagi Anda Dengan Senyuman '


aku terasa nak buat slogan ni dalam hidup aku, ya sebab ramai yang tak mau senyum. yang ada dalam fikiran tu hanyalah nak masyem jer.

masuk kerja masyem .

masak dekat rumah pun masyem .

apa nak jadi lah hai.

banyakkan senyum, sekurangnya kita dapat aura positif dalam diri kita. betul tak ?

anak-anak tengok mak ayah rajin senyum, anak jadi bahagia.

tapi jangan senyum sorang-sorang, nanti orang cakap hang gila pula.

hehehe

ok, kita teruskan kerja kita hari ini. esok dah cuti, esok juga kita di galakkan berpuasa kerana esok hari kesimbilan muharram dan juga lusa 10 muharram iaitu hari asyura. korang jangan tinggal puasa hari asyura tau.

Semoga hari jumaat ini menjadi berkat dan penuh dengan rahmat dalam hidup kita. insyaallah .

1 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.