Biodata Riana AF Pelakon Drama Duda Pujaan Dara

13 September 2017


Biodata Riana AF Pelakon Drama Duda Pujaan Dara. Nak kata Rania baru dalam dunia lakonan, tak juga. banyak dah drama yang dia berlakon sebelum ini. terbaru dia berlakon drama duda pujaan dara.dia bawa watak Airis, rakan kepada Ainee Marwah.  dalam drama ni riana pakai tudung. nampak comel bila dia bulat kan mata dia. hahaha

taaak, aku tengok drama ni, bila dia buat jegil kan mata dia tu, nampak lah kecomelan dia sikit. haha sikit jer tau. Pernah masuk AF 2016 dan juga pernah menjadi anggota kumpulan Hanarose yang telah di bubarkan. selepas bergerak solo banyak juga rezeki Riana lepas tu.

Biodata Riana AF Pelakon Drama Duda Pujaan Dara
Biodata Riana AF Pelakon Drama Duda Pujaan Dara

comelkan dia pakai tudung. hehehhe

Biodata Riana AF Pelakon Drama Duda Pujaan Dara


Nama Penuh : Isyariana Che Azmi
Nama Artis : Hanarose
Umur : 26 tahun
Kerjaya : Penyanyi dan Pelakon

Instagram : https://www.instagram.com/isyariana/

Di sebabkan dia comel, jadi aku upkanlah biodata dia. hehe

sebenarnya aku dah pernah update pasal biodata Riana ni. dulu dia dikenali sebagai Isyariana Hanarose dan sekarang di kenali sebagai Riana AF atau Riana Azmi. so, korang dah kenal ke dengan riana ni? hehe

Share jangan tak share !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .