Senarai Pelakon Drama Meh Sandar Lagi

Share:
Senarai Pelakon Drama Meh Sandar Lagi. Drama baru yang menggantikan drama pinggan tak retak nasi tak dingin ini telah pun bersiaran sejak hari isnin 28 ogos 2017 . Pastinya ramai yang menantikan drama lakonan Mira Filzah dan Alif aziz ini. untuk korang yang tak tahu,sebenarnya drama ini sambungan dari drama meh sandar pada aku yang pernah di tayangkan sebelum ini.

Kiranya drama sambungan macam ni mesti sebab ramai peminat drama ini yang menantikan sambung kisah di antara alif aziz dan juga mira filzah. Seronok tau layan cerita ni. kalau korang tak percaya , korang kena tengoklah di Tv3 .

Senarai Pelakon Drama Meh Sandar Lagi
Senarai Pelakon Drama Meh Sandar Lagi

Senarai Pelakon Drama Meh Sandar Lagi


Bilangan Episod : 8 episod
Tarikh Mula Tayangan : 28 Ogos 2017
Waktu Tayangan : Isnin-Khamis, 7.00 malam
Saluran Tayangan : Slot Akasia TV3
Senarai Pelakon :

Mira Filzah
Aliff Aziz
Haliza Misbun
Aisyah Ilias
Asyraff Aley
Nada Syuhada
Alicia Amin
Fendi Seman
Tony Eusoff

Sinopsis Drama Meh sandar lagi [ klik ]

Ramai juga pelakon asal drama ini berubah. tapi aku masih rasakan yang drama ini tidak berubah dari segi jalan ceritanya. kalau dah nama sambungan mesti jalan cerita lain tapi watak yang sama kan . hehe aku pun dah pening dah.

bagi yang dah follow drama meh sandar pada aku, korang mesti kena tengok drama meh sandar lagi yang ini tau. mesti ada sambungan kisah tasneem yang tak betul tu . hehe nasib baiklah mira filzah yang berlakon. ehhh



Tiada ulasan