Senarai Pelakon Drama Jojie Gigil

14 Ogos 2017

Senarai Pelakon Drama Jojie Gigil. Drama baru yang di barisi pelakon seperti elvina mohamad dan ben amir ini telah mula menemui penonton pada hari sabtu 12 ogos 2017 baru ni. Drama ni menggantikan drama Encik suami mat saleh celup yang dah habis tayangan dia. Drama santai ini di tayangkan pada setiap hari jumaat hingga ahad pada jam 7 malam.

Mesti ramai yang nak tau , siapa senarai pelakon drama jojie gigil ni kan. sabar, jom sambung baca di bawah.


Senarai Pelakon Drama Jojie Gigil
Senarai Pelakon Drama Jojie Gigil



Senarai Pelakon Drama Jojie Gigil



Bil Episod : 20
Tarih Mula Tayangan : 12 Ogos2017
Saluran Siaran : TV3
Waktu Tayangan : 7 malam, jumaat sampai ahad
Senarai Pelakon :

Elvina Mohamad
Ben Amir
Syafnida Shuhaimi
Syaffiq Sahli
Fana Azizan
Raja Azura
Zaidi Omar

Sinopsis drama jojie gigil

Selamat Menonton

2 ulasan:

  1. pelakon baru kan,macam tak kenal sangat..hehe

    BalasPadam
  2. nampak semalam kat tv, tp tak tgk sangat

    BalasPadam

Kataubaid© .