Social Media

VIRAL BENDA NI PALING MAT MOTOR TAK SUKA

Biasa nya bila kita guna jalan raya, mesti akan ada pengguna lain seperti penunggang motosikal, kereta dan lori mahupun bas.

VIRAL BENDA NI PALING MAT MOTOR TAK SUKA
VIRAL BENDA NI PALING MAT MOTOR TAK SUKA 


Setiap dari kita mesti ada pengalaman ngeri bila memandu kenderaan kita di jalan raya.

tapi kan kali ini aku nak sembang pasal mat motor. benda yang depa tak suka.

salah satu daripadanya adalah jalan licin, ada batu dekat jalan. lepas tu kenderaan lain tiba-tiba masuk simpang tanpa bagi signal.

ini semua benda yang paling mat motor tak suka.

korang nak tau tak ada lagi benda yang mengejutkan yang mat motor tak suka.

kalau korang tengok, korang pun geram .

rujuk pautan ini .

Geram gila kalau bawa kereta dan motor bila jumpa benda ni dekat jalarn raya.

fuhh korang tengok sendiri lah.

pelik !

kalau korang tak kisah dengan benda-benda tu.

fuhhh

No comments:

Powered by Blogger.