Senarai Pelakon Drama Miss Kapten Cikgu Waiz

Senarai Pelakon Drama Miss Kapten Cikgu Waiz. Drama baru yang mula di tayangkan sejak minggu lepas ini semakin di minati ramai tau. Drama 13 episod ini mengambil tempat untuk slot pukul 9 malam di tv 3. Kisah percintaan Kapten Khalisha dengan Cikgu Waiz yang diabadikan dalam cerita ini .Aku yakin mesti ramai yang tercangak tengok drama ni kan. mana tak nya barisan pelakon drama miss kapten cikgu waiz ni pun power- power.


Senarai Pelakon Drama Miss Kapten Cikgu Waiz
Senarai Pelakon Drama Miss Kapten Cikgu Waiz

Senarai Pelakon Drama Miss Kapten Cikgu Waiz



Bilangan Episod : 13
Tarikh Mula Tayangan : 21 Julai 2017
Waktu Tayangan : Rabu Hingga Jumaat, 9.00 malam
Saluran Tayangan : TV3
Senarai Pelakon :

Erwin Dawson
Neera Azizi
Amir Nafis
Daniella Sya
Afieq Shazwan
Fadil Dhani
Liza Abdullah
Nina Fazurina
Bella Dowanna

Senarai Pelakon Drama Miss Kapten Cikgu Waiz
Senarai Pelakon Drama Miss Kapten Cikgu Waiz

Baca juga - Sinopsis Drama Miss Kapten Cikgu Waiz .

Mesti ramai yang nak tengok gandingan di antara Erwin Dawson dengan Neera Azizi kan. diorang ni pun banyak peminat kan. Mesti ramai yang tengok lakonan depa ni. jom kongsikan Senarai Pelakon Drama Miss Kapten Cikgu Waiz .



No comments

Powered by Blogger.