Biodata Idris Khan Pelakon Drama Tuan Danial. Pelakon Kacak dan hensem ni bernama Idris Khan. Korang mesti kenal dia kan, walaupun sebelum ini pernah terpalit dengan kontroversi, sekarang idris khan lebih matang dan lebih berjaya dalam dunia seni sebagai pelakon.

Bakat dia pun semakin dikenali dan diketengahkan oleh pengarah-pengarah tempatan.Orang ramai pun tak ambil kisah dengan kontroversi dia yang dulu kan.

Sebelum ini, dalam drama pinggan tak retak nasi tak dingin ,dia pegang watak utama di samping Raysha Rizrose tau. Drama ini berjaya menarik penonton untuk menonton ke semua episod. Mesti best kan.

Bagi yang nak berkenalan, Jom baca biodata idris khan di bawah ni .

BIODATA IDRIS KHAN 


Biodata Idris Khan Pelakon Drama Tuan Danial




Nama Penuh : Idris Khan Bin Abdul Ghafar
Nama Artis : Idris Khan
Asal : Cheras
Tarikh Lahir : 15 disember 1988
Tempat Lahir : -
Kerjaya : Model dan Pelakon

IG - Instagram Idris Khan.

Untuk tahun 2019, Idris kembali menghiasi drama di tv 3 yang bertajuk Tuan Danial. Drama ni pun makin viral dah sekarang ni. Dia digandingkan dengan Intan Najuwa. Drama mengisahkan tentang percintaan orang gaji dan majikannya.

Ramai suka tengok sebab drama tuan danial ni jenis romantik dan sweet-sweet. Sebab tu ramai yang follow cerita ni. Korang layan tak?

Ramai yang suka tengok Idris Khan berlakon sebab dia hensem, betul ke ? atau korang ada sebab lain untuk tengok lakonan idris khan ni? jom komen di bawah.

Good Luck untuk Idris Khan in his carrier.

1 Comments

  1. hehe, cerita favourite cik timm sekarang, suka tgk sbb lagu ost dayang jer..
    tpi ok jugk heronya idris khan, haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post