Biodata Idris Khan Pelakon Drama Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin

Biodata Idris Khan. Pelakon Kacak dan hensem ni bernama Idris Khan. Korang mesti kenal dia kan, walaupun sebelum ini pernah terpalit dengan kontroversi, sekarang idris khan lebih matang dan lebih berjaya dalam dunia seni sebagai pelakon. Orang ramai pun tak ambil kisah dengan kontroversi dia yang dulu kan. Terbaru dalam Drama Pinggan tak retak nasi tak dingin ,dia pegang watak utama di samping Raysha Rizrose tau. Jom baca biodata idris khan di bawah ni .

BIODATA IDRIS KHAN 



Image may contain: 1 person, smiling, standing and outdoor



Nama Penuh : Idris Khan Bin Abdul Ghafar
Nama Artis : Idris Khan
Asal : Cheras
Tarikh Lahir : 15 disember 1988
Tempat Lahir : -
Kerjaya : Model dan Pelakon

Facebookhttps://www.facebook.com/profile.php?id=100011952309018

Ramai yang suka tengok Idris Khan berlakon sebab dia hensem, betul ke ? atau korang ada sebab lain untuk tengok lakonan idris khan ni? jom komen di bawah.


1 comment:

  1. hehe, cerita favourite cik timm sekarang, suka tgk sbb lagu ost dayang jer..
    tpi ok jugk heronya idris khan, haha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.