ORANG PEREMPUAN TAKUT TENGOK FILEM HANTU ? BERANI SANGAT KE ORANG LELAKI ?

12 April 2017

ORANG PEREMPUAN TAKUT TENGOK FILEM HANTU ? | Selalu kita tengok yang orang perempuan memang takut bila tengok cerita hantu . Kalau dekat rumah mesti duduk dalam selimut ja atau pun menyorok dalam bilik. betul tak ? habis tu kenapa lelaki tak takut bila tengok cerita hantu ke ? hahaha
ORANG PEREMPUAN TAKUT TENGOK FILEM HANTU ? BERANI SANGAT KE ORANG LELAKI ?


jawapannya adalah orang lelaki pun takut juga, tapi kalau depan orang perempuan dia berani sikit lah. hehehe . Orang perempuan mudah takut bila tengok cerita hantu sebabnya dia akan terbayang hantu-hantu tu dekat dengan dia lepas dah habis tengok cerita tu.

Sebab tu lah, orang perempuan mudah kena usik atau di ganggu oleh makhluk-makhluk ni .

aku nak test korang, korang berani tak tengok Filem Get Out ni . Filem ni filem seram yang sangat seram dan orang kata, orang yang kuat jer boleh tengok filem ni . Filem ni tak keluar lagi, jadi aku nak bai korang layan trailer dia dulu. korang berani tak ? kalau berani, korang tengok dekat pautan ini .

Amacam dah tengok kee ?

Seram tak ?

hahaha

seram kan.

nanti dah keluar dekat pawagam 20 april ni , korang boleh lah beranikan diri untu gi tengok dekat pawagam. habis satu pawagam terjerit-jerit. hehe

tak salah takut tengok cite seram, cumanya jangan sampai kita takut hantu lebih dari takut tuhan. semoga kita di kurniakan kekuatan yang lebih kuat di masa akan datang. jadi semua persoalan mengenai ORANG PEREMPUAN TAKUT TENGOK FILEM HANTU ? BERANI SANGAT KE ORANG LELAKI ? terjawab lah kan. jawapannya dua-dua sama jer penakut. hehe

Sekian .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .