BIODATA ZAHIRAH MACWILSON PELAKON DRAMA CUCU TAUKE BERAS !

Memiliki wajah cantik dan mempunyai kacukan inggeris, Nama Zahirah Macwilson menjadi sebutan ramai . Membina kerjaya lakonan sejak beberapa tahun yang lalu menjadi Zahirah Macwilson sebagai antara pelakon yang terbaik yang Malaysia ada. Bila dah terkenal ni ramai pulak yang tanya biodata Zahirah Macwilson. Berikut merupakan BIODATA ZAHIRAH MACWILSON PELAKON DRAMA CUCU TAUKE BERAS !




BIODATA ZAHIRAH MACWILSON PELAKON DRAMA CUCU TAUKE BERAS !



BIODATA ZAHIRAH MACWILSON PELAKON DRAMA CUCU TAUKE BERAS !


Nama Sebenar : Nur Zahirah Binti Zainol Johari Macwilson
Nama Artis : Zahirah Macwilson
Umur : 22 tahun (2017)
Asal: Kuala Lumpur
Keturunan : Campuran Australia – Melayu


BIODATA ZAHIRAH MACWILSON PELAKON DRAMA CUCU TAUKE BERAS !


Terbaru, Beliau sedang membintangi drama Cucu tauke beras yang di tayangkan di tv 3. Kalau nak di bandingkan lakonan Zahirah Macwilson dulu dan sekarang, aku berani katakan lakonan dia dah makin baik. seronok jer layan drama lakonan Zahirah .

Kita doakan agar zahirah berjaya dalam karier seninya. bila baca BIODATA ZAHIRAH MACWILSON PELAKON DRAMA CUCU TAUKE BERAS ! , kita rasa dekat je dengan diorang kan. boleh kenal lebih lagi lepas ni .

Sekian .


0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)