BIODATA ZARUL UMBRELLA PESERTA GEGARVAGANZA 3 !

Share:
BIODATA ZARUL UMBRELLA PESERTA GEGARVAGANZA 3 ! |  Selepas konsert pertama gegarvaganza musim ketiga melabuh tirainya,sudah pasti tumpuan terarah kepada dua nama iaitu Nora dan Zarul Umbrella . mesti ramai yang tertanya-tanya berapa umur zarul umbrella ? zarul umbrella keja sebagai apa ? kenapa zarul umbrella hensem ? Semua itu akan terjawab bila korang baca BIODATA ZARUL UMBRELLA PESERTA GEGARVAGANZA 3 !

BIODATA ZARUL UMBRELLA PESERTA GEGARVAGANZA 3 !


BIODATA ZARUL UMBRELLA PESERTA GEGARVAGANZA 3 !

Nama Penuh : Zarulkefli Husin
Umur : 43 tahun
Asal : Selangor
Pekerjaan : Pramugara MAS

Artikel terkait : Gegarvaganza 3

Ohh, Zarul Umbrella kerja sebagai pramugara Mas . Patutlah hensem gila . hahaha respek sebenarnya tengok orang mampu maintain bentuk badan dia. hehe korang dah kenal zarul umbrella selepas baca BIODATA ZARUL UMBRELLA PESERTA GEGARVAGANZA 3 ? So,sapa team Zarul. komen hashtag korang cepat ! #TeamZarul

Sekian.


2 comments:

  1. Haha.. Betul tu. MAsa dia cakap lagu tu dah 20 tahun Kaklong pun terpikir, berapa umo dia ni. MAcam muda lagi je..

    ReplyDelete
  2. sy tgk GV aritu tp spi sebelum zarul nyanyi je..rugi btl..mmg hensemmm..ade ke jihan muse kate razis tu plg hensem..hihi

    ReplyDelete