BIODATA ZARUL UMBRELLA PESERTA GEGARVAGANZA 3 !

BIODATA ZARUL UMBRELLA PESERTA GEGARVAGANZA 3 ! |  Selepas konsert pertama gegarvaganza musim ketiga melabuh tirainya,sudah pasti tumpuan terarah kepada dua nama iaitu Nora dan Zarul Umbrella . mesti ramai yang tertanya-tanya berapa umur zarul umbrella ? zarul umbrella keja sebagai apa ? kenapa zarul umbrella hensem ? Semua itu akan terjawab bila korang baca BIODATA ZARUL UMBRELLA PESERTA GEGARVAGANZA 3 !

BIODATA ZARUL UMBRELLA PESERTA GEGARVAGANZA 3 !


BIODATA ZARUL UMBRELLA PESERTA GEGARVAGANZA 3 !

Nama Penuh : Zarulkefli Husin
Umur : 43 tahun
Asal : Selangor
Pekerjaan : Pramugara MAS

Artikel terkait : Gegarvaganza 3

Ohh, Zarul Umbrella kerja sebagai pramugara Mas . Patutlah hensem gila . hahaha respek sebenarnya tengok orang mampu maintain bentuk badan dia. hehe korang dah kenal zarul umbrella selepas baca BIODATA ZARUL UMBRELLA PESERTA GEGARVAGANZA 3 ? So,sapa team Zarul. komen hashtag korang cepat ! #TeamZarul

Sekian.


Jom like Page admin untuk info menarik !

2 comments.. read them below or add one

Kak Long Kak Long October 17, 2016 at 1:03 AM
Haha.. Betul tu. MAsa dia cakap lagu tu dah 20 tahun Kaklong pun terpikir, berapa umo dia ni. MAcam muda lagi je..
dalila dalila October 18, 2016 at 2:58 PM
sy tgk GV aritu tp spi sebelum zarul nyanyi je..rugi btl..mmg hensemmm..ade ke jihan muse kate razis tu plg hensem..hihi

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)