MINGGU AKHIR DRAMA AKULAH BALQIS !


DRAMA AKULAH BALQIS I Sudah beberapa minggu, drama akulah balqis menemani waktu petang kita. Pelbagai persepsi masyarakat terhadap drama ini. Bagi personally, drama ni lain dari yang lain . Kalau korang perasan, drama-drama yang di tayangkan di TV sekarang ni, kebanyakkan adalah adaptasi Novel. Kalau korang tengok tajuk pun korang boleh tahu, drama itu adaptasi novel atau tidak .

Kebanyakan drama sekarang berkisar mengenai percintaan, golongan koprat yang kaya, dan macam-macam lagi. dan kebanyakkan drama macam ini kita boleh baca perjalanan cerita drama itu. Aku pernah dapat feedback dari kawan-kawan facebook aku. tak semua drama yang di adaptasi dari novel akan di ambil kesemua nya sebijik sebijik.Ada juga drama yang tidak di ambil sebijik dan itu adalah atas urusan pengarah drama tersebut.

Drama Akulah Balqis , memberi satu kelainan . Kisah Balqis yang terpaksa di jaga oleh orang lain kerana ayah dan ibunya di tahan dalam pusat serenti. kemudian bila sudah di bebaskan, orang yang menjaga balqis pula tidak membenarkan ibu dan ayah balqis berjumpa dengan anak mereka sendiri. pelbagai komen yang di berikan di twitter sewaktu tayangan drama akulah balqis.
drama akulah balqis
gambar sumber : www.nikkhazami.com
terkini mereka stress apabila adii , orang yang menjaga balqis tidak mengiizinkan balqis untuk bertemu dengan ibu dan ayah nya. sedih stress dan pelbagai lagi permainan emosi yang berlaku jika korang menonton drama aku lah balqis ini.

Sudah semestinya, dengan pengakhiran drama ini, memberi kesan kepada peminat dan penonton drama ini. Selepas tamat drama akulah balqis.aku bermula satu lagi drama baru lakonan edi putra dan mira filzah. Drama yang bertajuk Cikta si wedding planner. drama adaptasi dari novel ini akan menemui penonton pada awal tahun 2016.

Jadi jangan lupa menonton drama tersebut.

sekian.

ANAK- ANAK SIBUK DENGAN SMARTPHONE, SURUH DIORANG CUBA BENDA NI >> KLIK SINI
Jom like Page admin untuk info menarik !

1 comment... add one now

Etuza Etuza Etuza Etuza December 28, 2015 at 7:00 AM
drama melayu suka memang menarik lah masa sekarang...suka juga ..

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)