Resepi : Sandwich Mudah !

2 November 2015


Hai,

RESEPI I Hari ni aku mimpi nak cerita dekat korang mengenai satu resepi mudah . Resepi Cara Buat Sandwich Mudah ! Memang mudah dan korang ken atry, di samping boleh kuruskan badan dan jimatkan duit. hehehe

Berikut adalah langkah-langkahnya :

Bahan-Bahan :

Roti & Tuna

Cara-cara :

1. Buka Tin Tuna .
2.Letakkan dalam mangkuk,
3.tambah mayones dalam mangku tu.
4.Kemudian Gaulkan dengan Sudu.
5 Sapu kan dekat roti .

**Terpulang sama ada nak masak dulu tuna tu atau tak .

Mudahkan ? Selamat Mencuba !

Ohh ya, aku terlupa satu benda, korang boleh masukkan cili padi atau cili biasa dekat No1 tu. Sebab bukan semua orang suka pedas, jadi yang suka pedas boleh la tambah  cili padi atau pun cili biasa. Korang juga boleh perah limau nipis untuk lebih masam. huhu sedapnyaa.

Selamat Mencuba !

** Resepi Cili Padi dalam MASAKAN >> KLIK SINI .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .