BIODATA NADIA BRIAN HEROIN DRAMA AKULAH BALQIS


BIODATA NADIA BRIAN | Kalau korang menonton drama Akulah Balqis korang mesti kenal watak isteri kepada Nazim othman . haaa ni la pelakonnya . Beliau di kenali dengan nama Nadia Brian . beliau juga merupakan pelakon baru dalam industri drama negara .Mesti korang nak berkenalan dengan Nadia kan . Berikut merupakan BIODATA NADIA BRIAN !

BIODATA NADIA BRIAN

BIODATA NADIA BRIAN

Nama : Nadia Brian
Tarikh lahir : 13 Mei 1991
Umur : 24 tahun 
Drama : Akulah Balqis .

Biodata Nazim Othman  

Masa mula-mula tengok lakonan dia didalam drama akulah balqis memang nampak kaku kerana dia masih baru dalam lakonannya. namun selepas beberapa kali membintangi drama, Lakonan Nadia brian telah berubah dan menjadi lebih baik. tahniah ! muka nadia brian ini ada iras-iras Fazura . ke aku je yang perasan macam tu ?
Sekian .

Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)