Ayat bagi sedap Hati tapi ...


Hai,

Ayat Bagi Sedap Hati I Kadang-kadang bila dah lost atau serabut , kita susah nak dengar nasihat orang kepada kita. Rasa macam orang yang bagi nasihat dekat kita tu,tengah hiris pisau dekat badan kita. auucchhh sakitnyaa . begitulah bunyi dan rasa. aku rasa korang pun pernah alami benda ni kan.


Rezeki kita lain-lain .

jangan persoalkan urusan rezeki, kerana itu urusan tuhan 


Kita bukan marah, tapi cuma rasa macam tak kena masa. itu ja aku nak habaq. kbai. hahaha . entri tk da motif sebenarnya ni. just nak ingatkan bahawa, nak tegur tgk kondisi sahabat kita dulu ya. jangan bajet rasa macam " ni masanya aku nak basuh dia cukup2 " . INGAT ! jangan aniaya orang.

sekian.

2 ulasan:

  1. aku plak yg srba salah nk taip kt sini., tkut ada yg tguris plak nnti., kekeke., errr bleh ker cmtu., huhu =)

    BalasPadam
  2. Astagfirullah ..mohon kita usah begitu ya...insha Allah aman2 saja ..apapun bagus kata2 hikmah

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.