Lirik Lagu Evo -Ost Filem Polis Evo !

3 Oktober 2015


 


Lirik Lagu EVO - Joe Flizzow ft SonaOne

Kejut harimau yang sedang tidur
Masuk jalan mati susah untuk hidup
Korbankan harga diri kerana ego
Nanti kena tangkap aha

Di jalan raya masih jalan bergaya
My crew with me till the wheels fall off uh
Takde tayar tetap ada janji
Sumpah setia hingga akhir hayat dan hujung dunia

Budak-budah gua bawah blok masih ada di ghetto
Kereta dah tukar blok boleh cucuk Toretto
Dan budak-budak dalam blok-blok ibu pejabat masih bermesyuarat
Guna setiap saat

Kan gua dah cakap budak kartel cekap
Tabik dari askar, polis dan pengakap
Main monolpoli korang masih main congkak
Lu merangkak kalau nak tengok gua dongak

Budak Subang semua kenal kapal terbang
So fly gari pramugari sorang-sorang
No lah Flizzow tidak pernah tipu korang
In top form tapi bukan cakap pasal borang

Ke kiri ke kanan
Hati-hati bila di jalanan
Di sini di sana
Cari kawan jangan cari lawan

Jangan kejut harimau yang sedang tidur
Salah masuk jalan mati susah untuk hidup
Jangan korbankan harga diri kerana ego
Salah nanti kena tangkap dengan polis evo
 Evo evo

Jangan kejut harimau tidur
Evo evo
Di jalan mati susah hidup
Wow lu pasang waze pukul 3 pagi tengok sekali no cops

Tiba-tiba bila simpang kiri ada roadblock U turn?
Kenapa kamu lari?
Kalau kamu tidak bersalah kenapa tangan bergari huh?
Vroom enjin evo berbunyi

Satu jam di balai boleh buat kamu sunyi
Kalau kau hilang suara aku boleh tolong cari
Kalau tak telefon brader satu kampung mari?
No back up one-two saja

Polis entry want to jaga
Lampu biru buat lu gelabah
I can see that your mata rabak
No back up aku sahaja

Polis entry want to jaga
Bila lu nampak lampu waja
Cuak better run to mama
Ke kiri ke kanan

Hati-hati bila di jalanan
Di sini di sana
Cari kawan jangan cari lawan
Jangan kejut harimau yang sedang tidur

Salah masuk jalan mati susah untuk hidup
Jangan korbankan harga diri kerana ego
Salah nanti kena tangkap dengan polis evo
Evo evo

Jangan kejut harimau tidur
Evo evo
Di jalan mati susah hidup
Gua tak jaga KL tapi KL jaga gua

Ingat pesanan orang tua
Jangan mudah lupa
Jangan mudah riak
Aku takkan sombong

Ingin pergi jauh mereka lihat guna teropong
Sekarang jaga keluarga dulu keluarga jaga gua
Ingat pesanan mama
Jangan mudah lupa

Jangan mudah takut
Kerna ku tidak gentar
Kerna semua di dunia ini hanya sebentar
Kerna semua di dunia ini hanya sebentar

 Kejut harimau yang sedang tidur
 Masuk jalan mati susah untuk hidup
 Korbankan harga diri kerana ego
 Nanti kena tangkap dengan polis evo

Jangan kejut harimau yang sedang tidur
Salah masuk jalan mati susah untuk hidup
Jangan korbankan harga diri kerana ego
Salah nanti kena tangkap dengan polis evo

Evo evo
 Jangan kejut harimau tidur

Evo evo
 Di jalan mati susah hidup

Evo evo
Jangan kejut harimau tidur

Evo evo
Di jalan mati susah hidup 

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2015/10/lirik-lagu-evo-joe-flizzow-ft-sonaone.html#ixzz3nT503FPs




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .