4 Cara Mudah Ubah Suai Dapur Anda !

Hai,

Cara Mudah Ubah Suai Dapur I Dapur merupakan kawasan bagi kaum wanita. Atau dengan bahasa mudah kawasan larangan bagi kaum lelaki jika mereka telah berkahwin. hahaha kawasan larangan mengganggu isteri memasak sebenarnya. hehehe. Sesetengah isteri tidak suka atau segan apabila suaminya melihat dia masak . entah lah sebab apa kan.

Orang perempuan selalu nya menjaga kebersihan dapur ni dengan sebaik-baiknya.Berbanding lelaki , kerana lelaki jarang masak di rumah. depa selalu makan luar ja time single.tapi ada gak perempuan rajin makan luar kaaann. hahaha

Kekemasahan dapur memberi inspirasi kepada kaum ibu untuk memasak di dapur seterusnya melahirkan resepi-resepi hebat untuk santapan keluarganya.Aku teringat pula ke dapur aku di mesir tu. hehe ehh, dapur aku bersih ya.. jangan tuduh bukan-bukan. hahaha. setakat resepi masak kari ayam , dah selalu sangat masak. tak lagi resepi ayam masak kicap. hahaha sorry ter promote diri lak. maaf2.. tkda niat nak sombong pun. :)

Berbalik kepada cara-cara nak ubah suai dapur . Setiap dari kita mesti teringin nak dapur yang macam dalam gambar bawah ni . betul tak ? aku pun teringin gak ada dapur macam ni, tapi bila di fikirkan. macam mahal pula Kos dia kan. Tapi dengan cara ini korang akan rasa mudah untuk ubah suai dapur korang.

Ad99









 Korang hanya perlu fakus ke pada 4 cara yang di nyatakan dalam Entri ini. Antara cara yang dinyatakan adalah , membuat plan dapur yang kita nak. contoh dalam gambar bawah ni . lukis sebaik mungkin untuk memudahkan korang mendapatkan barang-barang yang di perlukan untuk mengubah suai dapur korang .


A568

Bila step3 & 4 di lakukan, maka impian korang untuk memilik dapur yang menarik dan cantik menjadi kenyataan.Tapi korang perlukan dana yang cukup la untuk benda-benda ni. Rujuk Link ini .

diharapkan 4 cara mudah ubah suai dapur anda yang dinyatakan dalam link ini membantu korang semua memilik dapur yang osem ! dan gempak . kalau la kat mesir ada dapur macam ni. hehehe

sekian.







Jom like Page admin untuk info menarik !

1 comment... add one now

Zie Azi Zie Azi October 13, 2015 at 10:18 AM
very good info, skrg tengah cari design utk renovate dapuq ..

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)